Ledig dag.

Steg upp för några minuter sedan och känner mig helt lugn.
Ni vet en sån där känsla, att man är helt tillfreds med tillvaron? :)
Om någon timme eller två kör Vickan och jag in till stan, bara för att titta i lite affärer och kanske ta en fika.
Inget märkvärdigt alls ^^
Senare ikväll ska kanske mamma och jag på bio och se Mamma mia.
Filmen som jag såg i går, 27 dresses, var väldigt bra.
En sån där lagom film att titta på, när man inte orkar tänka särskilt mkt.
Men hur filmen skulle sluta hade man räknat ut när man hade sett ungefär 5 minuter, haha :)

Xoxo


Kommentarer
Sanne

jomen det har jag:) hehe. aha, jag trodde det va löshår ju! men de va fint i vilket fall som helst.

2008-08-06 @ 12:47:01
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0