Ny vecka.

Igår var jag riktigt anti mot bloggen, orkade inte skriva. Ingen inspiration helt enkelt.
Men gårdagen bestod av en massa  tvättande och städande, lagade även varma biffmackor till mig själv, pappa och Vickan. Mums!
Men kände att jag hade lite krav på mig, har aldrig gjort det receptet själv innan och mamma gör dem så himla goda!
Men jag lyckades riktigt bra.
Idag jobbade jag 7-14, riktigt skönt att få sluta kl 14 när det är så fint väder ute. MEN vet absolut inte vad jag ska göra resten av dagen!
Jag ska laga middagen idag också (kasslergryta)  men det tar ju inte så lång tid. Hur ska jag spendera resten av tiden? Funderade först på att köra in till stan en vända. Men behöver inte shoppa något speciellt, hade tänkt ta det sista till skolan nästa vecka. Behöver en ny väska till skolan, pennor och några fler anteckningsblock ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0