Cypern i april!

Det var rätt skönt när vi kom till svenska B idag, eftersom att vi redan har läst den kursen i 2 terminer och bara kunde fortsätta.
I naturkunskap B blev det lite genomgång om vad vi ska syssla med och det lät inte alls för tråkigt.
Jag har hunnit med stan två gånger idag, en gång med Alex och sen blev det fika med Sandra efter skolan.
Köpte även min väska idag! (+ en tröja på Lindex)
 Pappa ringde nyss och han ska köpa hem middagsmat.
Så länge ska jag nog ta mig en efterlängtad sovstund (ska iaf vila en 30 minuter). Kl 18.30 är det afrodans och det  ser jag framemot! 


Just det! 13 april kl 05.40 avgår planet från Kastrup till Cypern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0