Sexparty!

Okej, nu har jag tagit mig ur sängen och varmt mig en kopp oboy.
Efter det blir nästa steg att orka ta sig in i duschen och efter det klä på sig.
Känns inte som att jag orkar lägga ner någon större energi på smink/hår idag.
Men har iaf en nått att skylla på: Jag är sjuk!
Ni får ursäkta om jag är lite gnällig de här dagarna. Jag vet att det bara är en förkyldning, men de kan vara nog så irriterande när man verkligen inte har tid med dem.
Det är tur att jag bara har mentorstid och Historia C idag.
Sen ikväll är det ju sexparty hos Alexandra och det vill jag verkligen inte missa! ;)
Får helt enkelt ta x antal Ipren och hoppas på det bästa.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0