Ska vi kyssas?

- Har du pojkvän?
- Nej, har du flickvän?
- Nej, ska vi kyssas?

Vad tyckte ni om den s k raggningsrepliken? Jag sa iaf till killen att han borde gå en kurs i raggning eller nått, haha ;)
Jag hade faktiskt väldigt roligt igår. Dansade först en hel del inne på Natti med Alexandra och Sandra och vid ettiden träffade jag en trevlig kille som jag satt och pratade med fram till kl två.
Det bästa är att jag inte har någon baksmälla. Visst, jag brukar aldrig ha det, men med tanke på att jag festade med en förkyldning i kroppen så trodde jag att jag iaf skulle känna av nånting i dag :)
Hur ser den här dagen ut då?
Kl 16 ska vi vara i Asarum och fira Johan som har fyllt 22 år.
Middag tror jag till och med att det blir där, mums ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0