Söndagkväll.

Vi åt en suveränt god middag hos familjen Persson idag och sen blev det äppelkaka till efterrätt ^^
Lyckades även genera min kusin? ;O Haha.
Vi kom hem runt niotiden och har sen dess tittat på Bring it on, det är faktiskt en väldigt bra film.
I morgon är det skola igen och dagen börjar med redovisning i svenskan.
Men hur ofta får man chansen att ha med Lordi i sin redovisning?
Ni vet, killarna/tjejen som vann Eurovision och chockade hela Europa?
Det är även afrodans på gymmet i morgon, men pga min dryga, irriterande förkyldning så får jag strunta i den, tråkigt nog!
Nu är det nog snart sovdags, om jag inte ska titta på Greek förstås, spelade in den tidigare ikv ^^


Kommentarer
ida

aa den är bra det finns typ 3 st filmer av bring it on :P

2008-09-01 @ 20:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0