Strömavbrott

Det blåste väldigt mkt igår kväll, men inte tillräckligt mkt för att ett strömavbrott skulle vara acceptabelt.
Men jomen, runt kl 21 blev det helt plötsligt kolsvart!
Det fortsatte vara svart ... Pappa hittade något specialnr han ringde och fick prata med en gammal vän.
- Imorgon sa han.
Och mycket riktigt. För ca 20 minuter sedan har vi åter lyse här ute i skogen, wiiiieee ^^
Jag klarar mig seriöst inte utan ström. Är beroende av det.
Dusch, toa (hur kul är det att slå vatten från en spann?), datorn, tvn, telefon. You name it..
Nu hoppas jag på att strömmen stannar kvar, iaf så länge så att jag hinner ta en efterlängtad dusch.
Idag jobbar jag 12-20.15.
Men ni får ha en kanondag!

Xoxo


Kommentarer
Linnéa G.K

ush va jobbigt!! bra att den kom tillbaka iaf!

2008-08-05 @ 09:49:56
URL: http://lgk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0