USA.

Nu har jag skickat efter lite information från sts, de skickar inga Aupairer till Frankrike utan blir isf USA ett år.
  Men att förbättra sin engelska är ju aldrig fel.
När jag har fått broschyren så ska jag tänka efter riktigt noga och sen bestämma mig för hur det blir.
Om jag beslutar mig för att åka till USA nästa sommar så måste jag b la åka till Stockholm innan och fixa ett visum, bli intervjuad av sts, intervju med värdfamilj, hälsoundersökning och en massa annat.
Därför känner jag att jag måste bestämma mig nu under hösten för att hinna fixa allting.
  Den här eftermiddagen har jag mest spenderat i min säng tillsammans med Tiger, har blivit en massa sovande.
Om en stund blir det middag och sen får jag pyssla om Ville en stund.
Mamma och jag hade planer på bio ikv, men jag orkar inte idag.
Imorgon är det jobb 7-14 och är det fint väder ska jag spendera eftermiddagen nere i viken ^^

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0