Annandag jul.

Juldagen skulle tydligen vara den största utekvällen.
Den enda skillnad som jag la märke till är att man hade förköp och att biljetterna kostade 150 kr ist för 80 kr.
Meen igår hade jag iaf kul från det att vi kom dit till att vi åkte hem kl 3.
Men det har faktiskt en stor fördel att Alex har pratat mkt med en av vakterna. Han såg vilken låååång kö det var till att hämta ut sina jackor, så han tog våra brickor, ställde sig längst fram i kön och så "vips" så kunde vi gå :)
   Jag hade ställt in mig på att jag skulle köra systerns pojkvän till Hoby runt tvåtiden, men nu när jag vaknade vid tolv, så finns det inte någon här hemma.
Men jag ska inte klaga, några timmars lugn och ro kan vara skönt ibland.

Dags för frukost!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0