Du dansar ju verkligen bra för att vara svensk.

Jag hämtade Alex kl 10.30 i torsdags och kl 14 var vi framme i Halmstad och efter en kvart hittade vi till lägenheten som vi skulle bo i. Det var faktiskt en väldigt mysig lägenhet, dock bara en etta.
 På kvällen bestämde vi oss för att göra varma mackor och se film. A walk to remember, the guardian och Johnny English fick det bli. När vi tittade på a walk to remember satt både jag och Alex där med tårarna rinnande ner för kinderna. På fredagen började vi med att gå in i en butik som säljer bal och brudklänningar. Vi hade inte tänkt prova något eller så, men det tyckte expediten att det skulle vi självklart göra. Jag provade tre olika, b la en "laxrosa" klänning med volanger ner till och den var så himla fin! Jag har inte tänkt att ha en rosa klänning, men funderar faktiskt på att beställa den här. Efter en timmes provande gick vi vidare för att handla julklappar + att vi åt lunch på ett ställe som heter Vattenportalen. När vi kom hem fick det bli lite sömn och sen gjorde vi oss i ordning för att gå och äta varsin pizza.
Därefter gick vi hem igen och mixade ihop våra egna drinkar, faktiskt helt okej goda :)
När klockan närmade sig midnatt gick vi till en nattklubb som heter Valentine, endast 5 minuters gångavstånd = krypavstånd hem .. Haha ^^
   Och vi hade verkligen jätteroligt där! Jag har aldrig varit med om att få så mycket uppmärksamhet på en och samma kväll tidigare. Tröttnade man på att dansa med en kille, var det bara att vända sig om, så hittade man en ny.
   På lördagen fick det bli ytterligare några timmars shopping och senare på kvällen träffade vi några killar vi hade träffat kvällen innan, sen fick det bli Valentine igen. 
När vi vaknade idag var det bara för oss att packa ihop våra saker och köra hemåt.
Men, nu till en sak som varken jag eller Alex inte riktigt förstår.
Vi får ofta kommentarer av serbier osv  som vi dansar med i stil med det här -> Du dansar ju verkligen bra för att vara svensk eller du kan ju faktiskt dansa.
Är det så ovanligt med "svenska tjejer" som kan dansa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0