Första studentfesten!

Dagen började med skola kl 8.10-12.30, sen blev det en fika med Alex och Felicia :)
Sen körde jag inom jobbet för att handla frukost/fika till morgondagens färd mot Halmstad och sen fick min brummande bil köra ner till mormor. Där gjorde jag ett utmärkt byte för fyra dagar -> Min bil mot mormors bil
Så, Alexandra och jag får köra citroen till Halmstad och det kommer gå alldeles utmärkt.
Jag var hos Nellie runt sju tiden ikväll och sen körde vi till en liten, liten, liten förfest.
Men jag hade jättetrevligt där och hade det väldigt bra på Jekyll också, men sa "hej då" redan lite i tolv, kände att jag behövde hem och komma i säng, lär bli en lång dag i morgon.
Men nu ska jag tvätta bort allt "partysmink" och sen få några timmars sömn, har inte bestämt om väckarklockan ska ringa kl 07.00 eller kl 08.00. Hm ....

But it's time to sleep :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0