Måste apparaten vara röd?

När skolan väl började lugna ner sig lite grann inför jullovet, så får vi självklart två nya uppgifter idag. (Den ena är gruppuppgift, usch!). Min turismredovisning gick bra, det enda jag hade glömt vara att ha med en karta i informationsbladet.
Sen fick jag reda på en väldigt bra sak idag. Sandra ska besiktiga sin bil nästa vecka och eftersom att jag är en sån underbara vän, utan några dolda motiv så har jag erbjudit mig att köra dit hennes bil åt henne ;)
(utan någon som helst tanke på den snygga killen som jobbar där ... )
En annan positiv sak med den här veckan är att jag antagligen kommer få sakerna/saken jag beställde på sexpartyt på fredag. Paketet har kommit till posten, problemet är att alla tjejer måste betala först, innan paketet kan hämtas ut. 
     Jag har tänkt spendera min kväll med lite pluggande -> Religion, svenska och psykologi.
Men ska även äta mammas underbart goda lasagne när hon och pappa kommer hem från stan.
De är där och handlar julklappar. Fick ett rätt roligt sms av henne innan : "Måste apparaten vara röd?"
Hade jag inte vetat att det gällde matberedaren jag önskar mig i julklapp, så hade man ju kunnat misstolka det rätt rejält ...


Kommentarer
Hannah

Jo jag tog ju studenten nu i våras och bestämde mig för att ta ett sabbatsår. Min morbror bor i Indonesien och han bjöd över mig hit!



Sen bodde jag 6 år i Portugal när jag var liten, så min gudfar erbjöd mig att bo några månader hos dem, och samtidigt ska jag passa på att lära mig språket på universit igen! :)

2008-12-10 @ 18:41:52
URL: http://hannnah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0