Mina ögonstenar.

Min lille kissekatt överlevde veterinärbesöket, han behöver bara äta antibiotika i några dagar, så läker ögat av sig själv :)
Men han gillade inte bilfärden överhuvudtaget! Jag fick sitta och prata med honom, hela vägen till Nättraby.
Men vad gör man inte för sin ögonsten?
När vi väl om till veterinären, fick vi sitta i undersökningsrummet och vänta 25 minuter, de hade nämligen en hel del att göra. Men efter en snabb titt i ögat, en droppe antibiotika och 320 kr fattigare, så fick vi köra hem igen.
 Nu ligger han och jäser på hallmattan = 5 kg katt .... Det är ingen liten kisse det här inte.
Brorsan är nått kilo lättare, men rätt rund om magen han också.

Mina två ögonstenar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0