Sömnlös natt.

När klockan närmade sig ett i natt tänkte jag att nu är det nog dags att sluta plugga och sova istället.
Jag borstade tänderna, hämtade sällskap för natten (=Molle). Tror ni att jag somnade?
När klockan passerade två gick jag ner och hämtade några skorpor, åt dem i sängen och försökte återigen sova.
Sista gången jag tittade på klockan hade den passerat treslaget. Så jag fick väl ca 3 timmars sömn idag, vilket verkligen märktes extra mycket på musiken idag. När jag skulle börja sjunga fick jag inte ut en ton, allting bara låste sig!
Jag hoppas verkligen att jag kan sova ikväll.
Det jobbiga är att jag ska jobba kl 17, slutar kl 20.15, annars hade jag kunnat ägna hela eftermiddagen åt söööömn.
Men nu ska jag snart äta vårrullar och är förhoppningsvis så pigg sen, så att jag bara gäspar varannan minut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0