Söndagen.

Tack för alla de positiva kommentarer jag har fått efter spelningen i fredags!

Igår stressade jag runt på jobbet i nio timmar, sen var det bara att köra hem för att äta och duscha. Kl 19.30 skulle jag vara i sporthallen för att se fackelsimmet, som Alex var med i. Men tror ni inte att när jag kommer dit, så är allt redan över?! De hade börjat tidigare och lite besviken blev jag allt.
Men efter det körde vi hem till Alex och gjorde oss iordning och runt elva körde vi till Natti, som var väääldigt drygt faktiskt.
Alldeles för mycket folk, man kunde liksom knappt dansa. Jag fick mina fötter söndertrampade x antal gånger och även en armbåge i ryggen flertal gånger. 
   Idag ska jag försöka städa lite på mitt rum och julpynta lite grann :)
Ska även köra upp systern och Adde till Hoby lite efter tre, de ska se kyrkans luciatåg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0