Tisdag.

Min dag började verkligen helt underbart.
Jag lyckades somna innan kl 23.30 igår, efter nån timmes pluggande. Klockan ställde jag på 06.20.
Men vad händer? Jo, jag stänger av klockan i sömnen och helt plötsligt kommer mamma upp och frågar om inte jag började tidigt. Då är kl 07.10, senast kl 07.40 måste jag köra för att hinna i tid.
Men på den halvtimmen hann jag både duscha och äta två mackor.
  Men sen gick jag bara på filosofin idag, orkade verkligen inte mer, kunde somna sittandes ungefär.
Så sjukanmälde mig och har sen ägnat 5 timmar åt att sova, jäkligt härligt.
  Men nu ska jag nog ta en macka och titta en stund på tv, till middag lite senare blir det wok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0