Ursäkta röran.

Upptäckte nu att en del saker inte riktigt stämmer med designen, b la har headern tydligen försvunnit.
Om ni har problem med att se och läsa inläggen -> Klicka på uppdatera en gång, kan hjälpa.
Det har tydligen varit jordbävning nu kl 06.20 och jag vaknade inte! Mamma vaknade av "smällarna", men jag sov tydligen som en sten.
  Ska köra till skolan om en stund, tandborstning och påklädning först.

Skolan slutar strax efter kl 14 idag och då ska jag hem, plugga lite och sen ta de lugnt.



Kommentarer
Erlander

Jag gillar inte teckensnittet som du har valt, blir förvirrad, vet inte varför... Men jag skulle rekommendera Myriad Pro, Calibri, Garamond helst Adobe Garamond. Till rubriker bör du nyttja Gill San Light, riktigt snyggt...använd det med versaler. Annars tycker jag nog att det blev stilrent, men piffa upp rubrikerna med någon färg, kanske rosa, lila, lime, eller ljustblå

2008-12-16 @ 10:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0