Katastrof film!

Kunde ingen ha varnat mig om att försoning är en av de drygaste filmer som har gjorts?
Jag brukar verkligen älska filmer som utspelar sig under 1700-1800 talet och i början av 1900-talet, men den här filmen är katastrof! Får se om jag orkar se den klart ... Enda positiva med en är väl att den fungerar som utmärkt sömnpiller.
I morgon kommer troligtvis mitt usbminne som jag har beställt ^^
Har redan ett, men har tänkt ha ett av dem till stereon i bilen och det andra till skolan. 
   Längtar tills min nya mobil kommer också :)
I morgon är det jobb 10-18.30. Charken hela tiden. Märks att Malin har semester, för då har jag de mesta jobbtimmarna i charken :) Inget mig emot, trivs där.
Jag är ledig helgen, ska bli såå jäkla skönt. Bröllop på lördag, kusinen ska gifta sig med sin fransman, trevlans :)
Söndag har jag inga planer för än, men funderar på att spendera dagen vid havet. Har fortfarande inte tagit ett dopp hemma i Sverige! Och är väl bäst att man gör det nu, innan algblomningen slår ut.
  I morgon efter jobbet måste jag verkligen färga mitt hår och fixa naglarna.
Klippning blir det halv elva på lördag.
Ska kolla lite saker till på datorn nu, sen ska jag försöka orka se klart filmen och sen blir det sängen.

Natti natti!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0