Snart ledighet.

Nu är jag hemma efter att ha jobbat i 9,5 h (minus raster).
I morgon jobbar jag 11-20.15 och sen är jag äntligen ledig i två dagar!
Ser framemot detta grymt mkt efter att snart ha jobbat 8 dagar i streck, nu måndag-fredag har jag jobbat över 36 timmar.
Förresten, ni får ursäkta om det blir mkt jobbsnack i min blogg just nu, men är typ det ända jag hinner med förtillfället :S
Men på lördag hoppas jag att jag har annat att skriva om, Malin och Sebbe ska ju nämligen ha fest i morgon :)
Och Malin är så snäll så att hon har bjudit mig.
Men nu ska jag äta lite grann och sen blir det nog tvn och sen sängen.

Xoxo


Kommentarer
Emelie

ja, visst är det Kina som är borta :/ fyra veckor nu på lördag. Jag vill bara inte inse att han är borta. Grymt tråkigt!

2008-07-03 @ 22:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0