Tisdag

Uppe kl 7 igen ... Eller inte :) Är nog tur att 80% av mitt schema består av eftermiddagar.
Fast nu ska jag börja kl 7 de sista fem måndagarna, jisses, hur ska detta gå?
3,5 h kvar tills jag börjar jobba nu och idag ska jag faktiskt vara lite duktig på min lediga tid - Ska ta hand om tvätten ^^
(men jag hoppar över det som kallas strykning ..)
Det som är så bra när man börjar kl 14 är att jag hinner äta lunch innan jag börjar jobba, om jag stiger upp runt 10.
Så idag blir det "snabba pizzan" (ännu ett recept från viktklubben) Jag hoppas på att det här är lite godare än kyckligen jag åt i går.

Vi hörs sen!

psst ... Har fixat klart födelsedagspresenterna till älsklingssyster nu ^^

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0