5-kamp med jobbet!

Efter en rätt hektiskt dag på jobbet igår och med den första "riktiga" stängning själv, så åkte Hanna, Jens och jag upp till Mjuamåla där resten av lanthallengänget befann sig. Där körde jag för första gången crosscart!
F*n vad kul det var, fast blev förbannad när jag körde av banan först en gång och sen en gång till efter direkt!
Men de två avåkningarna var faktiskt mina enda :)
Kom på 10:e plats i 5-kampen av 16 ...
Kl 23 kom taxibilarna som egentligen skulle ha kört oss hem, men hälften av oss bestämde sig för att åka in till Natti.
Det var mkt folk där igår och väääldigt varmt.
Kl 02 bestämde sig Jens, Daniel och jag för att åka hem, men självklart var de hungriga så fick bli ett stopp på Katrin's.
Var hemma strax innan 03.30 ..
Sen var det bara att stiga upp när väckarklockan ringde 07.15, för att vara på jobbet 08.45.
Var väldigt skönt att få gå hem nu vid två :)
Snart blir det middag och sen kommer det lite gäster ikv för att fika en stund.
( b l a en rätt aktiv 6-åring ... )

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0