Motivation!

Så, nu har jag bestämt mig. jag ska börja träna igen!
Jag har (vet inte om jag borde tala om detta egentligen?) inte varit på gymet sen i februari tror jag ... Fy på mig!
Men nu jäkla ska jag få in mitt feta arsle dit, haha :)
Nu när jag har körkortet också, så kan jag ju köra in och träna lite när jag vill, så är ju ingenting som hindrar mig från att gå ner några kilo.
Eller jo, latheten förstås ... Men det ska vi nog komma över det också så småningom.
Gymet here I come .
Ska försöka träna på onsdag, då jag är ledig.
Här har ni förresten den kommande veckans jobbaschema:
Mån: 12-18.30
Tis: 14-20.15
Ons: Ledig
Tors: Ledig
Fre: 11-18.30
Lör: 9-18
Sön: 9-17

Funderar på att äta lite nu, vi hörs.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0