Niiiiiiiiiilllllllllllaaaaaaaa!!

Runt sju tiden åkte vi till Åsa och dem för att lämna Vickans fågel.
Annie var så himla söt!
- Niiiiiilllllaaaa!!!
Tänk att hon har lärt sig att känna igen mig nu och att hon kan mitt namn ^^
Den lilla trollungen fyller 2 år nu i Juni.
Känns faktiskt lite konstigt varje gång när man tittar på kaninburen nu, man tänker varje gång "var är Ville?".
Men han kommer ha det kalasbra på pensionatet! Var en  tjej på runt 8 år där, som blev alldeles överlycklig när hon såg att det var en liten kanin vi hade med oss, hon kommer nog pyssla om min lille älskling :)
  Såg nyss säsongsavslutningen av Grey's anatomy, längtar redan till de nya programmen i höst!
Men nu blir det snart sängen för min del, mkt att göra i morgon.
Det ska städas och packas, sen har jag även tänkt passa på att storstäda kaninburen.

Vi hörs i morgon!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0