Packning!

Packa är alltid roligt i början. Man tar fram resväskan, går igenom garderoben och plockar ihop kläderna man vill ha med sig, sen lägger man ner det i resväskan. Efter det börjar man plocka ihop duschtvål, schampo och allt sådant.
Skor ska också med, plattång (!) + en massa annat.
När man väl tror att man har plockat ihop allting, då kommer man på att man har 3 saker till som ska få plats och så håller man på.
Jag tror jag har packat om min resväska 3 gånger nu och förhoppningvis slipper jag göra det fler gånger.
Men har fått ta väck en del plagg, för att jag inte hade tillräckligt med plats!
Det gäller att jag inte köper något där nere nu, för då blir det problem när jag ska hem .... Haha :)

Nu ska jag försöka packa ihop handbagaget, där jag ska ha alla böcker och tidningar.

Xoxo


Kommentarer
Tobias

svar: jasså tack ;) kul att höra!

2008-06-05 @ 13:22:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0