Hoppas hoppas hoppas

Var bara tvungen att blogga en gång till innan läggdags (Ja, jag vet, alldeles för sent egentligen!).
Jag får troligtvis min fina, blåa klänning i morgon!
Har både fått mejl och sms och tidigast leveransdag är i morgon. Efter att ha jobbat på typ posten sen jag var 15 , så har jag rätt bra koll på leveranstider, den här gången skickar dem det som rek, så jag borde få det i morgon ^^
Hoppas hoppas hoppas!
Jag längtar till fredag också, då jag ska till Lindex och förhoppningsvis hitta den fina tunikan som jag har bild på i nått tidigare blogginlägg. Om jag har tur, så hinner jag springa ner en snabb runda på stan i morgon :)

Natti natti!


Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0