Jag kan tänka själv.

Min klänning kom idag!
och jag var självklart snabb med att hämta den när jag kom med tåget ^^
Meeen ... jodå, den passar. Men det skulle inte skada om jag gick ner nått kilo eller kanske bara några hekton till augusti och det borde ju inte vara omöjligt?
Blev nämligen lite problemas när jag skulle ta av mig klänningen, haha, men som tur väl var så gick dragkedjan att dra ner nån cm till och sen fick jag dra den millimeter för millimeter ner över benen.
Men jag lyckades få av mig den ^^
Färgen är jättefin också och kommer lägga upp en bild så fort jag orkar och har tid.
Nu ska jag slappa en stund och sen ska jag jobba kl 17.
Förresten! Skulle ju gått på en föreläsning kl 14.30 idag om hiv och aids, men efter Sandras beskrivning så åkte jag hem ist ... "Jag har haft flatlöss" "Det har jag också" Jag kände att jag inte skulle klara av att sitta och lyssna på två homosexuella som pratar om "sådant", med Nellie jämte mig. För så fort hon skulle börja skratta, så är risken väääldigt stor att jag skulle ha fått värsta skrattattacken ...
Jag har absolut inget emot homosexuella! Men jag behöver ingen predikan om att jag ska akta mig för hiv och aids -
Jag kan tänka själv!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0