Miss Bitch no 1?

Skolan idag var väldigt lugn, pratade b la med engelskaläraren och det var ok att jag redovisade engelskaboken efter sommarlovet, eftersom att vi ändå läser svenska med honom en termin till ^^
Jag fick godkänt i franska (rätt bra efter att ha haft IG på två prov och missat ett ..)
Fick även reda på idag att några anser att jag är bitchig! Kan ni tänka er?
En kompis till mig hade varit i K-krona i helgen och då hade en viss kille kommit på tal och alla hans "förhållande och tjejer" och då hade de tydligen kommit in på en Nilla. Min kompis hade då frågat om det var mig de menade och det var det.
Men herregud, det personerna som sitter och säger att jag är bitchig är ju de som inte gillade att jag var tillsammans med xxxxxx. Kan mkt väl tänka mig vems kompisar det är som snackar skit om mig, men om de nu inte har något bättre för sig, att det roligaste de kan komma på att säga är att jag är bitchig:
-Då överlever jag .. haha :)
De som är mina riktiga vänner vet mkt väl hur jag är som person och jag är absolut inte bitchig eller otrevlig av mig!
  Sen en annan sak, finns en person som jag inte orkar med längre!
Skryt hit och dit om "erövringar".
Det gör absolut inte mig något om en tjej träffar 10 killar/vecka, meeeen man behöver inte sitta och tala om det hela tiden och skryta om det som om man vore drottningen själv. Usch och fy!
Nu är det snart middag.

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0