Nycklen fastnade! ;O

Kvällen blev faktiskt riktigt bra tillslut iaf. Jag skickade ett sms till Emelie och hon var så snäll, så att jag fick vara med henne och några hennes kompisar :) Så åkte till uterocken vid åtta, tittade på f d musiklärarens band och sen skulle Jag, Emelie och Johanna ta min bil till Johannas hem .. Men vad händer då? Jo nyckelhelvetet fastnar i dörren och vi får inte väck den! Tillslut när Emelie drar, så går nycklen sönder och över halva nycklen sitter kvar inne i dörren!
(sånt här händer bara mig!) Men som tur väl var så kunde man ändå låsa bilen, men fick ringa efter mamma och hon fick köra upp med reservnycklen lite senare så att jag skulle kunna ta mig hem.
Efter den här cirkusen gick vi hem till Johanna ist. Där spelade vi Alias tillsammans med Oskar, Erik och Fidde ^^
Men jag och Johanna kom sist .. Trots allt vårt fuskande .. haha. (det kanske jag inte skulle sagt ..)
Vid halv tolv trängde vi 6 pers in oss i Oskars bil och så åkte vi ner till Uterock igen och såg Billy the vision and the dancers. Snacka om att de var bra ikv! Helt klart bästa spelningen med dem ^^
Runt ettiden skulle jag egentligen ha kört hem, men körde till Kallinge ist och hälsade på en kompis, kommer därifrån nu. Men känner mig lite elak ... För "F" somnade i soffan och jag försökte väcka honom men det gick inte!
Så skrev en lapp och skickade ett sms, men han har fortfarande inte vaknat, har inte fått nått svar, haha :)
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova, det ser jag framemot!

Xoxo 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0