Uterock!

Födelsedagsmiddagen hos Alex igår var jättetrevlig, maten var jättegod :)
Vi fick lövbiff, pommes och nån jättegod hemmagjord sås ^^
Vi åt även förrätt och glass och jordgubbar till efterrätt.
Vid 22 tiden körde jag till kallinge för att träffa Roger och Sandra.
Runt tolv tiden åkte vi in till deevas.
Var nån jätteäcklig, full gubbe som ville dansa typ tryckare med mig och så lät han mig inte vara ifred först när jag sa nej :S
Fick gå därifrån tillslut,
Nykter var jag ju igår också, eftersom att jag körde och självklart blir man extra sugen på alla goda drinkar då ^^
Ikv blir det uterock, måste bara ringa S också och hoppas på att hon ska dit :)

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0