Bostadskö

Jag har upptäckt att jag pluggar mycket bättre under kvällarna.
Som ikväll har jag t ex fått mitt samhällsarbete gjort (ska redovisas muntligt i morgon) och börjar på arbetet i geografin.
Nu hade jag tänkt sätta mig och skriva en massa anteckningar till seminariet i filosofin som jag har på tisdag.
Men har även hunnit titta på gossip girl, så har fått en paus iaf.
Sen har jag även gjort någonting som känns väldigt bra. Jag har ställt mig i bostadskö! Jag vill ju verkligen komma in på sjuksköterskeutbildningen i Växjö till hösten och få en lägenhet där som jag verkligen trivs med, så tänkte att det är lika bra att börja samla poäng nu.
Nehe, nu ska jag sätta mig och tänka en massa filosofiska tankar om livet.
Det låter väl otroligt roligt en söndag kväll kl 23?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0