Fredag.

Igår orkade jag inte utveckla det där med att jag har "funderat över vad jag ska göra efter studenten". Men det blir iaf inget USA för min del, känner att jag helst vill få en utbildning så fort som möjligt. Därför ska jag antagligen söka till sjuksköterskeutbildningen och hoppas på att jag kommer in nästa höst.
Jag ska söka till Kristianstad och Karlskrona. Sen hoppas jag självklart på Karlskrona = kortare sträcka att pendla.
Men oavsett vilken av städerna som det blir, så kan jag bo hemma under de tre åren och spara en massa pengar :)
Men nu ska jag duscha, skolan börjar vid elva idag. Då har jag historia, sen håltimme i över två timmar och sen musik.
Ikväll har jag inga planer, funderar på att plugga en hel del faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0