Hemmakväll.

Jag har gått och längtat efter julen i flera dagar nu och inte blir det mkt bättre när man kommer hem och mamma har tusen ljus tända + julmusik!?
Vet inte riktigt vad det har tagit åt människan, men hon är iaf på bra humör.
Jag är faktiskt också på väldigt bra humör. Känns riktigt skönt att ha en hemmakväll ->
Jag, godis, familjen och lite plugg.
Skolan idag var som en helt vanlig fredag, dock var Nils-Erik på väääldigt glatt humör på historian.
Man kan inte göra annat än att skratta med/åt honom :)
Sen hade min musiklärare, Johan, lite roligt åt mig idag.
Han tyckte det var väldigt kul att när jag inte kunde ackorden, så försökte jag iaf spela vartannat ackord.
Så han såg framemot nästa lektion då han hoppades på att jag iaf kan spela 3/4 .. haha :)
I morgon jobbar jag mellan kl 9-14, extra dag som jag egentligen inte skulle ha jobbat.
Efter det ska jag hem och ta det lugnt några timmar och sen ska jag förhoppningvis ut och dansa som vanligt ^^.
Förresten, vet ni vad!
I morgon är det den 8 november, vilket betyder att jag har haft körkort i sex månader! Alltså i ett halv år.
Helt ofattbart vad tiden går snabbt ibland :)
 Nehe, snart dags för middag. Men ni får ha en trevlig fredagskväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0