Lördag.

En bra dag på jobbet , men lagom mkt att göra och när jag kom hem fick jag nudlar och wokgryta ^^.
Idag är också sexmånadersdagen -> Körkort i ett halvår!
Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera min kväll. Funderar på att hänga med mamma och pappa till en kinarestaurang, de ska äta ihop med min farbror och faster eller om jag bara ska ha en lugn hemma kväll med tv och plugg.
Det bästa vore ju om någon hörde av sig och ville ut och dansa, för det är det jag helst vill göra :)
Meeen sen har jag varit på Natti två lördagar i rad nu, så kanske skulle passa på att få ordentligt med sömn den här helgen istället. 
Förresten, en kund kallade mig en grann tös idag. Iofs var kunden 70 +, men jag fick iaf några minuters höjt självförtroende :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0