Lyx.

Tiden går riktigt fort nu för tiden när jag jobbar mina torsdagkvällar, kanske har nått att göra med att jag använder mig av "positivt tänkande?" Fast nästa vecka jobbar jag måndagkväll ist, har bytt kväll.
Jag och Alex kör nämligen till Halmstad på torsdag! Vi ska handla julklappar och ha det allmänt bra fram till söndag, då vi kör hem igen.
Nu har jag suttit 1,5 h med mitt turismarbete , men hinner inte få klart det ikväll.
Jag har förresten sett mitt schema för vårterminen, snacka om lyxschema!
Sovmorgon fyra dagar i veckan, börjar endast 8.10 en dag! (Och den dagen slutar jag redan kl 12.30).
Annars börjar jag mest kl 11, tio i ett osv ... Jäkligt härligt :)
Tänk, jag har snart bara en termin kvar, sen tar jag studenten! xD

Nehe, dags att sova :)


Kommentarer
matilda

Tack för tipset, jäkligt svårt att bestämma sig.. Finns så mycket fint ju :(

2008-11-28 @ 00:24:45
URL: http://matildaxposed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0