Mamma mia!

Chockerande nog så fick jag min naturkunskap gjord innan. Dock gjorde jag inte alla vg och mvg uppgifter, men siktar ändå inte på något högre betyg i den kursen. Ett godkänt och jag blir mer än nöjd. 
  Förutom tråkigt skolarbete, så har jag ägnat dagen åt en massa film och tvtittande. Började b la titta på Mamma mia, men sista timmen av filmen hoppade jag över och såg slutet ist. Snacka om dålig film! Men det funkar som sömnpiller iaf. De senaste två timmarna har jag tittat på Gossip Girl och Grey's anatomy. Mina favoritserier :)
Jag gick in på mina "egna sidor" på tre innan och blev lite smått chockad över hur många sms jag har skickat på två veckor -> Över 170 st ... Trodde inte att jag skickade så mkt? 65 av dem eller nått sånt hade jag skickat till Alexandra.
Usch, har inte orkat öva nått på mitt pianospelande idag, det kommer jag skälla på mig själv för i morgon.
Massa skumma ackord den här gången eller vad sägs om sänkt Bmolls ackord med en sjua efter sig?
Rena grekiskan ... Och alla ackord är ungefär såna!
Men jag ska fixa det!
Snart dags att sova.
Sleep tight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0