Måndag.

Ensemblen gick bra idag, börjar få mer och mer koll på ackorden.
Blev även en fika med Alex och hennes farmor på Contan.
När vi skulle gå sa de bakom disken - " Vi ses i morgon" ... Vi är inte där ofta .. Nej då, haha :)
Åkte inom Lanthallen när jag skulle hem och handlade en massa mat, kom hem, såg på tv och satte mig sen med turismen. Jag har fixat en jättefin powerpoint med en massa effekter. Inte för att det behövs egentligen, är bara en vanlig redovisning, men det blir lite roligare.
 I morgon ska jag vara i skolan vid åtta för att plugga filosofi, kl 9 har vi nått s k seminarium.
Jag slutar kl 15.40 och ska då följa med Alexandra hem, kl 17 ska jag fika med D ...
Tänker inte säga vem det är nu, ni får reda på det i morgon kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0