Söndag.

Haft en bra dag?
Jag har mest gått runt som en zombie tycker jag och det beror inte på gårdagens festande ... Eller?
På tal om gårdagen. Vi började med dricka, prat och musik hemma hos Alex, vi åkte till Natti redan vid elva.
Anledningen till detta var att vi ville slippa stå i kö och det slapp vi också. Var ju nästan helt folktomt när vi kom dit.
Däremot nån timme senare var man glad att man kom dit tidigt, för kön var inte särskilt rolig.
Pratade med en ny bekantskap inne på Natti och hon sa att de hade stått i kö i 50 min! 
   Inne på Natti dansade jag en hel del, men när klockan närmade sig två gav jag och Alex upp och tog en taxi hem till henne.
Jag tog en välbehövd dusch och la mig sedan för att sova. Kl 06 ringde Alex mobil och hon fick stiga upp, gå in i huset (hon bor i en "stuga" på tomten) och fira en av sina bröder som fyllde fyra :) Den här killen kom sen och väckte oss strax efter kl 10. Jag körde hem vid ett-tiden och har sen dess mest gått runt och mått illa. Men efter två pronaxen, vatten och middag så mår jag rätt bra nu.
Jag har även orkat läsa halva svenskahäftet som vi ska diskutera i morgon. 
 Förresten! Spelade på Lotto igår. Vi har ju sånt praktiskt på Ica att man bara tar en "bricka" med en streckkod, går till kassan, drar sitt ica-kort och betalar, sen är det klart! Man får ett kvitto med sina lottorader och vinner man går vinsten in på kontot efter ett par dagar.
Och jag har faktiskt vunnit om jag har fattat det rätt! Hela 21 kr ... Haha. Jag spelade för 30 kr, så gick bara "back" med 9 kr.
Men nu ska jag sätta mig framför tvn och göra absolut ingenting, ha en fortsatt trevlig kväll.


Alex och jag igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0