Torsdag.

Endast två lektioner idag, kan inte bli bättre :) Redovisade på psykologin -> Förlossningsdepression, förlossningspsykos och baby blues. Jag gillar verkligen psykologi, kan bero på att jag kommer på mvg i ämnet ...
Blev fika med Alex på Contan, men vi har bestämt oss för att dra ner på våra fikor nu. Tråkigt, men går inte att lägga så mkt pengar på fikor hela tiden.
Jag kom hem vid halv tre och har lagat lite middag till mig -> Pasta och pastasås ^^
Nu är det lite mindre än två timmar tills jag ska börja jobba, ser inte riktigt fram emot det, men money money money.
Men ska städa upp efter mig i köket nu och sen kanske plugga en liten stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0