Tortyr.

Okej, nu ska jag börja sköta mina tänder som om de var av guld. Mitt tandläkarbesök idag var nämligen ren och skär tortyr. Det var borttagning av tandsten, grovslipning, finslipning, lackning, bakteriedödande medel, tandtråd osv.
Att gå till tandläkaren är faktiskt 1000 x värre än att tatuera sig! Nästa besök blir i juni och då hoppas jag på att jag slipper torteras på samma sätt igen.
 Efter mitt tandläkarbesök gick jag inom Hemköp och handlade mat, MEN tacka vet jag min underbara icabutik i Hoby där jag hittar precis vad det är jag letar efter. Jag fick även köra inom ica bara för att jag inte hittade vitlöksmöret hos Hemköp ... 
Till middag fick det bli potatishalvor, lövbiff, bearnaisesås och vitlökssmör. 
Men nu måste jag göra geografin, vill egentligen inte alls. Helst skulle jag vilja krypa ner under mitt varma täcke och se en film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0