100 %.

Jag har gjort en kalkyl över mina inkomster och utgifter.
Man blir ju nästan mörkrädd ...
Nu ska jag börja ha koll på vad mina pengar tar vägen. Märkte t ex att jag i snitt tankar för 1200 kr varje månad.
Hur jäkla kul är det? Visst, det är jäkligt bekvämt att ta bilen till skolan varje dag och köra hem när man slutar.
Men jag ska till en början ta bilen upp till Hoby en dag i veckan och ta bussen eller tåget in.
Dels sparar jag in några mil och får dessutom motion på köpet.
Sen var det en del andra punkter som jag ska försöka förbättra. Jag måste även bli bättre med sparandet! 
  Idag hade jag och Alex vår "dystraste" fika hittills .. Så dålig stämning brukar vi aldrig ha =/.
Men det kommer bli bra.
Jag skickade även iväg att välbehövligt sms innan och har nu fått klarhet i en sak som känns väldigt bra. 
Kan nu kalla mig 100 % singel. Är inte så roligt alla gånger, men bättre det än att man går runt och funderar en massa.
Jag tror att jag ska försöka orka städa mitt rum och min bil idag. Jag ska även sjunga singstar.
Får ju passa på så länge vi får låna det :)


Kommentarer
Malin

Såna där kalkyler är sällan roliga alltså ;/ särskilt inte en måndag...

2008-10-27 @ 14:42:22
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0