Bara det är gott och går att äta.

Rastlös.
Har en sån här dag kväll då jag bara vill frossa - I godis! Eller det spelar egentligen ingen roll.
Det kan vara mackor, läsk, kakor. Bara det är gott och går att äta.
Mamma lovade iaf att köpa hem godis till mig, så länge får jag äta mackor ..
Pluggandet har jag gett upp, har alldeles för mkt som snurrar i huvudet för att kunna plugga.
  Eller rättare sagt, är väl tankar inom samma område som snurrar runt hela tiden.
Ibland är man allt ett hopplöst fall.
Längtar redan till helgen, Lördagen är planerad (fredagen är väl så gott som klar också).
På lördag blir jobb kl 10-16,  förfest hos Jenna och sen natti efter det :)
(ska bara övertala mamma till att köra ...)
 
Nu ska jag frossa vidare i en massa godsaker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0