En lugn hemmakväll.

Heej igen :)
 Nu har jag både ätit och duschat. Jag har även kommit fram till att jag ska ha en lugn lördagkväll.
Fick lite panik först när Robin körde hem mig idag och tänkte vad f*n ska jag göra nu?
Det enda jag hade i huvudet var att jag vill festa/dansa. Meningen var först att jag och Alex skulle ha gått ut på Natti ikv (nyktra dock), men så blev det inte. 
Men efter lite funderande kom jag på att jag faktiskt behöver vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull.
Det här är nämligen första helgen på fyra veckor som jag är helt ledig, har jobbar 2,5 helg i sträck nu.
Det här betyder att mina extra tider äntligen är avklarade! xD
Nu går jag tillbaka till att bara jobba varje torsdagkväll och varannan lördag.
    Så, jag ska spendera min lördag med en massa egentid. En sak jag ska göra är b la att rensa i garderoben.
Sen ska jag nog vara en "snäll syster" och vara taxi åt min syster och en vän till henne ikv.
(fast baktanken är att jag kan köpa en massa godis då, när jag ändå är i Hoby)
Annat som jag behöver göra är att fixa naglarna och lite annat småplock.
Allt pluggande sparar jag tills i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0