Glasögonen sönder!

Robin kom hit vid halv fem innan och så började vi titta på Ladder 49. Sen när jag var nere på toa, tog jag av mig mina  glasögon (fråga mig inte varför). Men sen när jag tog på mig dem igen tyckte jag att jag såg suddigt ..
Jag tog av mig dem igen och upptäcker att ena sidan är helt lös, går ner till mamma för att visa och då går hela skiten sönder :S Så nu sitter jag här i dimmans värld. Så jag får börja dagen i morgon med att ringa till Synsam och hoppas på att de tar sig tid, måste liksom ha glasögonen hela! Kan ju inte köra bil utan dem, inte gå i skolan osv.
Blir ju helt handikappad utan dem.
Bläää! Det konstiga är att jag inte har tappat dem eller nått sånt. Jag hoppas verkligen på att de på Synsam kan fixa dem. Jag har sprungit runt och letat efter mina gamla bågar också, men hur lätt är det när man inte ser nått?


Kommentarer
Malin

Aj då.. Inget vidare alls! Hoppas det löser sig fort!

2008-10-12 @ 22:04:10
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0