Karlshamn.

Idag har jag varit och fått mina glasögon fixade ordentligt.
Efter det gick jag till hårfrisörskan för att boka en tid för klippning t ex på lördag, men jag hade sån tur att hon hade tid för mig kl 13.30 :) Så nu är håret nyklippt, känner verkligen skillnad ^^.
 Köpte även två par nya örhängen och ett nytt partylinne.
Sen tänkte jag att jag skulle variera mig lite när jag skulle hem och inte köra ut samma håll från Karlshamn.
Så ist för att köra ut via Dala, tänkte jag köra på E22 vid sjukhuset.
Men då är prinsgatan inne i stan avstängd, så fick köra igenom Hinstatunneln. Är väl inga problem med det tänkte jag, finns ju en påfart till E22:an där borta också, men p ga att jag var trött och inte tänkte ordentligt när jag skulle på E22:an, körde jag på den påfarten som gick i riktning mot Malmö.
Haha, inte riktigt rätt, så fick köra av i Mörrum och byta riktning .. Snacka om vimsig!


Det nya linnet. 299 kr - Veromoda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0