Lördag.

Så, nu har jag varit uppe sen strax innan halv nio.
Jag har duschat, ätit frukost, startat en maskin tvätt som förhoppningvis blir klar alldeles strax och då ska jag slänga in nästa omgång med handdukar.
Efter det ska jag till jobbet, jobbar 10-16 idag.
Sen ska jag bara stressa hem, byta kläder, göra sallad och sen köra till Ronneby.
Jag ska börja med att äta middag hos Alex. Johanna kommer även vara där :)
Sen ska jag med Sandra på inflyttningsfest hos en tjej som heter Linn.
Därefter ska jag tillbaka till Alex och Johanna för att sedan dra till Natti.
Dock ska jag vara nykter ikväll. 
  Förresten! Filmen igår var faktiskt bra, fast jag blundade lite ibland ... Haha ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0