Måndag.

Gårdagen var rätt intressant.
Jag gjorde det vanliga som brukar ingå när det är söndag -> Tvätt, städning och matlagning.
Men sen hade Towe med sig ps2 och singstar när hon kom i fredags och lämnade kvar det här.
  Självklart tävlar Vickan och jag mot varandra men upptäcker efter ett tag att det är roligare om man är fler.
Hon skickar ett sms till sin kille och han trampar glatt en mil ut till oss. Jag börjar övertala pappa.
Till en början är han inte alls motiverad, men han säger endå ja.
   Vi kör det som kallas skicka micken.
Och när pappa och jag har vunnit två gånger i rad så är det han som vill tävla igen.
Så ps2 och singstar är det som ska införskaffas i vårt hus här näst.
Men i Singstar så kan man strunta i att sjunga fint, här gäller det att träffa tonerna, oavsett om det låter otroligt falskt.
  Idag ska jag ta en fika med Alexandra vid tolv tiden och sen gå en kort runda på stan.
Sen får jag se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0