Misslyckad.

Vi började på den nya låten idag. Men jag är inte van vid att sjunga stämmor, så kommer få öva en hel del på det.
Har en sån här jobbig känsla av misslyckande inom mig nu. Vill helst bara tillbaka till replokalen och få alla bitar på plats. Var absolut inga fel på min röst idag, den var på topp, men känner att det jag ska sjunga inte riktigt passar mig. Men förhoppningvis känns allt bättre efter lektionen på måndag.
  Planerna för kvällen är inte riktigt klara än. Kanske (eller förhoppningvis) så ska jag träffa en viss person och om det inte blir så, får jag ägna kvällen åt plugg.  Men hur roligt är det med filosofi en fredagkväll? 
I morgon är det jobb kl 10-16 och sen blir det feeest!
Förfest hos Jenna och sen blir det iaf Natti för min och Alexs del. Men verkar som några av de andra skulle till PC eller Jekyll. Men jag vill ju daaansa och då finns det inget annat alternativ än Natti :)
Hm .. Vad ska jag göra nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0