Söndag.

Maten hos Alexandra igår var jättegod ^^ Vi åt kyckling, hasselbackspotatis, pepparsås, sallad och vitlöksbröd.
 Därefter körde jag och Sandra till Linns inflyttningsfest, träffade några riktigt trevliga människor där.
Runt elvatiden körde vi hem till Alex igen och hämtade henne och Johanna, för att sen göra ett besök på PC (pub).
Där inne var det verkligen fullt!
Vi var på Natti redan innan halv tolv, men tur var det. För nån timme senare kunde man knappt röra sig där inne.
Men är nog faktiskt min tråkigaste gång på natti en så länge, men det gick att dansa iaf :)
   Idag ska jag ägna min dag åt att städa, tvätta och laga mat.
Visst låter det kul?
Fast har nog ingen middagsmat hemma, så får köra upp till Hoby.
Men måste ändå dit för att lämna tillbaka hyrfilmerna. 
  
  Men nu ska jag återgå till att sortera tvätt, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0