Tisdagkväll.

Tänkte bara skriva ett par rader innan jag kryper ner i min underbara säng.
Cdskivorna kom till datorn idag, har bara väntat i över tre veckor. (ironi x 1000!)
 Paketet har skickats från Nya Zeeland via Ungern! Helt galet ...
Men nu håller jag iaf på och återställer min dator till fabriksinställningarna och hoppas på att den funkar sen.
Annars vet jag inte vad jag gör?
Kom förresten hem vid kl 21 ikv, då hade jag varit i väg i över 15 timmar, varav minst 7 timmar av dem har varit i en buss.
  Men lite fynd har jag väl gjort idag, men systern blev sur över att jag inte hade köpt nått till henne.
Hittade ju inget vettigt som passade hennes stil tyvärr.
    I morgon ska jag ta en vilodag från skolan. Fast ska spendera den hemma med en massa plugg istället.
Känner att jag hinner inte med allt som ska göras annars =/.
Längtar till lovet! Eller rättare sagt, längtar till studenten! Tänk vad skönt att få lite tid ledigt. 
  Har ju inte bestämt mig för USA än, är ju så mkt som kan hända innan september nästa år. 
 

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0