Torsdag.

Kosta Outlet var inte alls vad jag förväntade mig. Jag hittade inga kläder överhuvudtaget som jag ville ha. Det enda jag köpte var en film som jag precis har tittat på och lite godis. Men filmen var iaf jättebra! Kommer inte riktigt ihåg vad den heter bara.
  Men jag kommer inte åka till Kosta Outlet igen om jag får bestämma.
Däremot så var Ikea desto roligare! Jag köpte fina glas och två tallrikar, fast jag ska ha dem som serveringsfat.
De går i svart-vitt. Köpte även bestick.
Så jag ska sätta mig och gå igenom alla mina saker jag har och skriva upp det på en lista. Behöver ha lite koll inför önskelistan till jul :)
  Idag ska jag jobba kl 17-20.15 och i morgon jobbar jag 10-18. Sen ska jag förhoppningsvis bara ha en lugn hemmakväll.  
  Dags att ta en dusch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0